Medlemsavgift 2024

Medlems- och träningsavgift för 2024 års säsong fastställdes vid årsmötet den 13:e April 2024 till:

Medlemsavgift: 300kr /år
Träningsavgift: 300kr /år

Dvs. om du är med oss och tränar regelbundet kostar det 600kr för en säsong, du som enbart vill vara medlem och därmed stödja klubben men inte träna med oss betalar 300kr.

Bankgiro

Om du vill betala via bankgiro görs det till bankgiro 5549-1658, märk med ditt namn.

Swish

Om du vill betala via swish görs det till nummer 123 553 86 08, märk med ditt namn.

Nya medlemmar

Du är välkommen att prova på några gånger gratis innan du bestämmer dig för om du vill bli medlem och vara med oss på träningarna samt vara med och tävla i Siljansrodden. Den som bjudit in dig bokar in dig som gäst i klubbens bokningssystem och när du bestämt dig får du själv tillgång till bokningssystemet.

Om du blir medlem efter tävlingssäsongen/Siljansrodden, i slutet av juli, betalar du hela medlemsavgiften och halva träningsavgiften, dvs totalt 450kr.